Om mig!

Vad heter du: **** Sofie Ferb.
Din ålder: Emmm....16, står i menyn.
Går du i nån skola: Ingen just nu :O m¨Men Jensen Gymnasium Södra efter sommaren :D
Vart bor: Stockholm, Sverige. Är lite felplacerad ;)
Hur ser din familj ut: Mamma, Pappa, 2 bröder, 1 syster.

Utseende:
Hur lång är du: 181 cm. Ja, jag vet - Skit långt :)
Hur mycket väger du: ca. 62 kg, och är jätte nöj för det, mitt mål är 67-65. Sen när jag nått dit hade jag tänkt att börja träna.
Vad tycker du om i ditt utseende: Min längd, min ansiktsform, mina läppar, mitt hår, mina händer.
Finns det något du är missnöjd över: Ja, Två saker som ska fixas ;)
Klädstil: Vad ska man med det till? Kan sätta på min precis vad som helst, bara jag tycker det är fint.

Annan, rolig info:
Brukar du komma i tid:
För det mästa :)
Din favoritdryck på morgonen: Te eller O'boy.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Hihi, det ni ;)
Saknar du någon just nu: Ja...
Brukar du baka: Fööör sällan för mitt eget bästa.

Framtid:
Vill du ha barn:
Ja :)
Gifta dig nån gång: Jaa, verkligen :)
Vara gift: Vet inte hehe.
Bo i nåt annat land: Ja, berättar mer om det sen, har värsta storyn.

Mer såna här "om mig" kommer senare också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback