Det jag blivit retad för är nu snyggt

Jag har under nästan hela mitt liv blivit retat för att jag är för smal, har för stora läppar och att jag är för lång. Jag mådde jätte dåligt för det ända tills jag började i 6an då jag förstod att det var snyggt med stora läppar men jag kännde fortfarande dåligt för min längd och min vikt. Något hände i 6-7 då jag knappt växte något och jag blev nästan "normal" lång. I 8an började jag växa mycket igen men förstod också att det var snyggt att vara smal så då var det bara långden dåra. Jag växte mycket från 8an till slutet av 9an och under hela högstadiet (då det var mest under 8an och 9an)växte jag 20-30 cm. Under det senaste året har jag vart mycke hos läkaare och sånt bara för att jag växt så mycket på bara 2 år. Men i mitten av 9an så började jag äntligen älska att jag är lång, jag menar varför skulle alla modeller annars vara långa och smala om det inte skulle vara snyggt och att folk betalar massa pengar för att få större läppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback