Snart blir det nytt

Nu är det såhär att jag vet att min uppdate de senaste dagarna har varit jätte dålig MEN som vanligt ar jag alltid en anledning till det jag gör fel, denna gång är det för att jag fixar nu med min nya design. Det tar ganska lång tid eftersom jag inte kan så mycket om Photoshop CS5, har nämligen tidigare haft Photoshop Elements 9. Designen kommer att komma i slutet av nästa vecka eller i mitten av veckan efter der. Här så sjukt mycket i skolan nu och det går ju som sagt först.

Men pöss på er för att ni är så underbara!


Hehe hann göra detta också!

Kommentarer
Postat av: ♥ maaliin.se → 20 ÅR IDAG!

svar: ÅH TACK!

va göru`?

Den: 2011-12-11 KL: 19:18:11
Postat av: Amanda Matanovic ☆

svar: Va kul att du gillar min blogg :D

Ohh jag bara ÄLSKAR gossip girl :D

Den: 2011-12-11 KL: 20:05:27
Postat av: kajsa

fin blogg du har ♥

Den: 2011-12-11 KL: 23:38:25
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hoppas du har haft en trevlig helg :)

Den: 2011-12-11 KL: 23:46:13
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har!

Och häftig design har du :)



Sköt om dig, kram!

Den: 2011-12-11 KL: 23:59:24
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: hej fina du :) Javisst vill jag det. Mejla mig bara en bild som jag får använda så fixar vi det! :)

Den: 2011-12-12 KL: 00:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback