Jag behöver lov NU

Även fast jag vet att jag behöver plugga just nu gör jag det inte för...jag orkar inte och jag känner att jag behöver ta det lugnt och det spelar ingen roll att jag just gjort det hela helgen hehe, där kommer min lathet fram igen. Men har ju faktist gjort lite idag, pluggat en halvfimme matte och sedan haft svenskaprov som gick jättebra. Min nya plan är att från och med i dag plugga 2 timmar varje dag, vi gjorde nämligen en planering i freags både på hur det ser ut nu och på hur vi vill att det ska vara. kom då iaf på att jag gör ingenting för mycket.

Apropå skolan så ska jag nu maila min lärare om lite saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback