Det är över snart

Denna vecka har varit en av de mest jobbiga veckorna i mitt liv när det gäller läxor och skolarbete men nu har jag bara en dag kvar och också bara en sak kvar; matte muntligt och samhällskunskaps redovisningen vilket kommer gå jätte bra. Nästa vecka blir det mycket skönare då jag får lov på onsdagen.

Ska nu göra muíg i ordnong för att sova eftersom att jag ska gymma tidigt i morgonbitti, ska bli jätte skönt för det var ju ett tag sedan och har varit väldigt onyttg. Dock vet jag att jag verkligen inte behöver tänka att jag stoppar i mig mycket för väger för lite men det är alltid bra att träna för hälsan och inte för att få bort kalorierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback