Ett inlägg såhär en timme innan midnatt

Sitter i min underbara säng i mitt nystädade, ny möblerade rum (bilder kommer i morgon).
 
I morgon ska jag även åka till stan med mina underbara, fina vänner; Amel och Kathalina :)
Det ska ju bli fint väder så det passar ju jätte bra då. Det fina vädret har jag bestämt vilket jag gör varje dag och varje dag får jag åtminstone lite sol. Jag är vädergudinnan!

IDAG har har jag (somsagt) städat och möblerat mit rum samt tittat på massa bra filmer och fixat massa med den nya designen. Nu är det bara bilderna som ska tas, läggas upp och sen är det klart!
Ska näligen bara ha EN blid som header ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback